Follow

Två favoritövningar just nu!

(null)

Knästående KB press

(null)

Upphöjda/djupa armhävningar.

(null)

Det känns så skönt att ha kommit igång med träningen igen efter förkylningen! 💗 Man saknar verkligen att träna när man inte kan! Men nu så, är jag igång igen! Första passet efter man varit förkyld är alltid jobbigt oavsett hur man gör, så då är mitt bästa tips att sätta ihop ett gäng av ens favoritövningar och köra en cirkel. Så även om det känns motigt blir det åtminstone roligt! 😉 Och givetvis, börja lugnt och fokusera mer på styrka än flås. Det var det jag gjorde, vilket var fantastiskt gött efteråt!

På bilden nedan ser ni passet jag gjorde! 
3 olika styrkedelar. I varje EMOM(varje minut, på minuten) alternerar man övningarna. De upphöjda armhävningarna samt knästående KB press demonstrerar jag på bilderna ovan. De är två av mina favoritövningar just nu. De är så bra för bålstabiliteten och för att bygga överkroppsstyrka. 

(null)

Nu har jag GALET mycket träningsvärk efter både detta passet och de två andra jag kört dagarna efter. Underbart! 😉💗 

I morgon väntar sista jobbdagen innan jag tar 4 veckors SEMESTER!!!! Hurra!

Kram/ Vic
0 kommentarer
Hälsa