Follow

Ett morgonpass & prioriteringar

(null)
 
Hej där vänner! ♡ Är precis hemkommen från en lång dag på jobbet, och har dykt ner i soffan för att varva ner(och blogga!). Är helt mosig i huvudet efter den här dagen, men den har varit jättebra med uppstartsmöten för min WeightTrainer-grupp och PT träning med mina kära kunder! Dagarna går såå fort när jag är på jobbet och schemat är fullspäckat. Då känns det extra skönt när man har lite ledig tid däremellan, som i morgon till exempel!  På förmiddagen ska jag och mamma åka en sväng till stan och kika lite och äta lunch. Vi har inte haft så mycket tid för sånt bara mammis och jag de senaste halvåret typ, så det blir riktig kvalitetstid! 
 
Nu när jag jobbar mycket och många eftermiddagar, kvällar och helger märker jag hur viktig träningen är för mig! Jag får oftast klämma in den på förmiddagarna innan jag ska iväg och det blir ofta kortare pass på någon timme. Jag måste säga att jag är grymt bra på att få ut mycket effekt på kort tid! Dessutom sitter jag ju inte still på jobbet direkt då i princip allt kretsar kring träning, så aktivitet är det gott om. Men det är inte samma sak som att träna själv såklart, för då får man verkligen fokusera på sig själv! Jag mår så himla bra av förmiddagsträningen så som jag gör nu, det passar perfekt och jag känner mig energifylld och positiv efteråt vilket är viktigt att jag fömedlar till andra i mitt yrke. 
 
Prioriterar ni också eran träning när ni jobbar mycket? 
 
Häromdagen körde jag ett riktigt gött pass på en timme innan jobbet! Ett helkroppspass med lite mer fokus på konditionsträning. Här nedan kan ni se passet som jag skrivit på whiteboarden..! Hoppas ni kan läsa trots att jag inte lagt så mycket fokus på att skriva fint och prydligt haha 😉
 
Supersnygg liten figur jag ritat också, haha...
 
Nu ska jag kolla på Robinson och äta kvällsmat, och så vill jag önska er en superfin fredag.
Vi hörs igen imorgon! Kramar ♡
0 kommentarer
Hälsa